.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولی که مدیر دو استان بود؛
تکلیف مدیر کل محیط زیست مازندران مشخص شد
بنده به ابلاغ رئیس سازمان محیط زیست کشور اکنون مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران هستم و علیرغم اینکه مدیرکل خوزستان هنوز مشخص نشده مسئولیت این اداره کل از عهده من خارج است.
تکلیف مدیر کل محیط زیست مازندران مشخص شد

در موضوعی جالب و نادر، مدیری که بطور همزمان هم مسئولیت محیط زیست خوزستان و هم مازندران را بر عهده داشت، سرانجام با حکم رئیس سازمان به مازندران آمد.

هرمز محمودی راد،‌ مدیرکل تازه منصوب شده محیط زیست مازندران ظهر چهارشنبه در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران استان مازندران در ساری در پاسخ به سئوال  یکی ازخبرنگاران که پرسیده شما همچنان مدیرکل محیط زیست مازندران و خوزستان هستید افزود: بنده به ابلاغ رئیس سازمان محیط زیست کشور اکنون مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران هستم و علیرغم اینکه مدیرکل خوزستان هنوز مشخص نشده مسئولیت این اداره کل از عهده من خارج است.

این اظهارات مدیرکل جدید محیط زیست مازندران در حالی عنوان می شود که وی تا چندی پیش علیرغم انتصاب بر مسند اداره کلی محیط زیست مازندران در جلسات شورای سلامت خوزستان حضور یافته و به اظهارنظر و برخورد با مدیران خاطی در امر محیط زیست پرداخته است.

رسانه ها به زغم خود مسائل زیست محیطی را پردازش نکنند


مدیرکل جدید محیط زیست مازندران در ادامه سخنانش با اشاره به نقش موثر رسانه ها در بیان واقعیت ها اظهار داشت: رسانه ها معضلات زیست محیطی را نباید به زغم خودشان پردازش کنند.

محمودی راد افزود: رسانه ها در حوزه امانتداری خبر باید تقویت شوند و نباید در این زمینه دچار بداخلاقی شوند.

وی با بیان اینکه تمامی نقاشی زیبای خلقت در مازندران پهناور نمایان شده است خاطر نشان کرد: گذشتگان ما آسیبی به دریا، جنگل و طبیعت مازندران وارد نکرده که ما اکنون در این زمینه دچار بداخلاقی با طبیعت شدیم.

مغایرتی با فعالیت صنعتی در مازندران نیست

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه مازندران کارخانه اکسیژن است اظهار داشت: اگر این زمینه تنفسی از مردم مازندران سلب شود باید گفت که دیگر جایی برای تنفس هوای پاک در کشور نیست.

محمودی راد در ادامه با اشاره به شکننده بودن زیست بوم مازندران افزود: انجام هر گونه فعالیت صنعتی با تاکید بر تکنولوژی های جدید که مغایر با حفظ محیط زیست نباشد مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه نباید مازندران را به واسطه طبیعت بکر و منحصر به فردش از هر گونه فعالیت صنعتی دور سازیم اظهار داشت: بسیاری از فعالیت های صنایع تبدیلی و های تک با رعایت مجوزهای زیست محیطی قابلیت اجرایی شدن دارد و سبب توسعه پایدار در استان می شود.

فعالیت های صنعتی در مازندران بر اساس آمایش سرزمینی نبود


مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران خاطر نشان کرد: انباشت زباله در حاشیه جاده ها، شهرها و روستاهای استان باید برچیده شود و مردم باید از این طلای سیاه به عنوان بازیافت و تولیدات اثرگذار در جامعه بهره گیری کنند.

محمودی راد افزود: متاسفانه قالب فعالیت های صنعتی در گذشته در مازندران بدون مطالعه و رعایت آمایش سرزمینی صورت گرفته و سبب ایجاد موانع و مشکلاتی برای اکوسیستم و طبیعت برخی مناطق مازندران شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نعمتی 23 دي 1389
با سلام خدمت مدیرکل محترم عرض کنم رسانه ها بد اخلاقی نمیکنند ولی اگر همین رسانه ها به وظیفه شغلی و اخلاقی خود وفادار باشند و بی مسئولیتی و بد اخلاقی حاکم بر سازمان محیط زیست را که حداقل یک موردش را مستند در اختیار دارم انعکاس خبری دهند هیچوقت چنیین فرمایشاتی را بیان نمیکردی و آخر خدمت شما عرض کنم اگر مدیرکل محترم در دو استان همزمان مسئولیت داشت اتفاقات عجیب و غریب در سازمان محیط زیست فراوان اتفاق میافتد و سیستماتیک چون دستگاه نظارتی قوی در این کشور که پاسخگو باشند وجود ندارد
علیرضا قلی زاده 23 دي 1389

ميزباني مازندران براي نخستين همايش ملي سعيدالعلما؛
بازسازي مقبره علامه سعيدالعلما در مراحل نهايي است

مديركل تبليغات اسلامي مازندران گفت: ارديبهشت ماه 90 نخستين همايش ملي بزرگداشت سعيدالعلما در بابل برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام ناصر شكريان بعد از ظهر امروز در نشست كميته علمي كنگره ملي سعيدالعلما در مازندران اظهار داشت: با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري مبني بر معرفي علامه سعيدالعلما بلافاصله ستاد بزرگداشت اين عالم برجسته با حضور امام جمعه بابل، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد، سازمان تبليغات استان و مسئولان شهرستان بابل شكل گرفت.
وي افزود: كميته علمي اين كنگره توسط حجت‌الاسلام ابراهيميان استاد حوزه و دانشگاه شروع به فعاليت كرد و در نخستين فرصت فراخوان تهيه و به مراكز علمي در حوزه و دانشگاه ارسال شد.
شكريان بيان داشت: با مراجعه عظام تقليد و شخصيت‌ها، مصاحبه‌هايي با حضرات آيات مكارم شيرازي، صافي گلپايگاني، جوادي آملي، وحيد خراساني انجام و به صورت دو شماره ويژه‌نامه به نام ستارگان ملكوت تهيه و توليد و تاكنون بيش از 10 اثر نيز آماده ارائه به كنگره است.
وي تصريح كرد: اين كنگره به منظور معرفي شخصيت علامه سعيدالعلما و مرحوم علامه اشرفي و تبيين زواياي زندگي و احياي آثار آنها برگزار مي‌شود.
شكريان افزود: با توجه به ملي بودن كنگره سعيدالعلما شوراي سياستگذاري استان اخيرا با حضور آيت الله طبرسي، استاندار و معاونان استاندار، امام جمعه بابل، سازمان تبليغات اسلامي، نهاد نمايندگي دانشگاه آزاد اسلامي، اداره‌كل ارشاد اسلامي و اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان تشكيل و مقرر شد اين كنگره در ارديبهشت سال 1390 در شهرستان بابل برگزار شود.
وي بيان داشت: هم اينك دفتر نماينده ولي فقيه در استان، استانداري مازندران، امام جمعه بابل، سازمان تبليغات اسلامي استان مازندران، نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه آزاد، اداره‌كل ارشاد اسلامي، ميراث فرهنگي و اداره‌كل اوقاف و امور خيريه مازندران ارگان‌ها و نهادهايي هستند كه در امر كنگره بزرگداشت علامه سعيدالعلما فعاليت دارند.
شكريان تصريح كرد: براي ترميم مقبره علامه سعيدالعلما تاكنون شش جلسه با حضور سيد عيسي هاشمي معاون عمراني استاندار برگزار و براي ترميم آن 200 ميليون تومان اعتبار توسط استاندار تخصيص و توسط سازمان ميراث فرهنگي هزينه شد كه اميدواريم به زودي ترميم و بازسازي مقبره اين عالم رباني به پايان رسد.
وي افزود: مشكل اصلي و اساسي ورودي اين مقبره از طرف خيابان منتهي به بازار است كه استاندار دستور تشكيل جلسه و برنامه‌ريزي براي بررسي ارائه راهكار لازم را صادر كرده است.
شكريان خاطرنشان كرد: ترميم مقبره علامه اشرفي كه از شاگردان ممتاز علامه سعيدالعلما است هم در حال اتمام بوده و مقبره اين استاد و شاگرد با فاصله 500 متري هم قرار دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.